אורזים את המוצר וממנפים אותו הכי גבוה שרק אפשר

הלקוחות רוכשים מוצרים שונים כשהם כבר ארוזים. אל החנויות השונות מגיעים המוצרים המוגמרים המוצעים למכירה, אך עד שהם מגיעים למצב צבירה זה, עוברת דרך ארוכה. השלב הסופי לפני הגעת המוצרים השונים אל החנויות הוא שלב האריזה. במחשבה ראשונה ניתן להמעיט בשלב זה מאחר ומדובר "רק באריזה", אך מדובר בשלב קריטי ביותר.

האריזות המון פעמים הן הגורם המשפיע על רכישה או אי רכישה של מוצר. אריזה אטרקטיבית של מוצר תהווה לו יתרון על פני מוצרים אחרים. איך האריזות מקדמות את המותגים השונים, איך אורזים כיום, ואיך השקיות משפרות את חוויית הקנייה של הלקוחות?

הקשר בין אריזת המוצר, מיתוגו והצלחתו

כצרכנים, המון פעמים בוחרים מוצר אחד על פני האחר בעקבות האריזה שלו. כיום, ישנו שפע עצום המוצע לקהל הלקוחות בכל ענף. החל מענף המשקאות ועד ענף הבשמים – החברות משקיעות רבות בעיצוב ומיתוג המוצר על מנת לגרום לקהל הלקוחות לבחור במוצר שלהם ולא בשום מוצר אחר.

האריזה של המוצר שלכם תשפיע רבות על הלקוחות והבחירות שהם יעשו בדרך אל הקופה, ועל כן חשוב להשקיע באריזה מושכת, איכותית ואטרקטיבית. המוצר שלכם יהיה איכותי ככל שיהיה, אך ללא אריזה נכונה ומדוייקת, הוא לא יצליח לשרוד בשוק התחרותי כיום.

אריזה באמצעות מכונת השרינק – למה לנו?

כיום חברות רבות בוחרות ומבקשות לבצע את אריזת המוצרים שלהם באמצעות מכונות אריזה בשרינק. מכונת השרינק ידועה גם בשמה – קונכיה, והיא מאפשרת אריזת מוצרים בצורה מהירה, קלה ויעילה. המכונה מאפשרת אריזה ברמת גימור גבוהה, תוך שניתן לארוז בגדלים שונים ובצורות שונות. מעבר לכך, המכונה מעניקה יתרון ענקי לענפים שלמים, כמו ענף הבישום.

ענף הבישום לדוגמא, חווה בכל פעם ניסיונות חוזרים ונישנים של לקוחות להחזיר את הבשמים בחזרה לחנות לאחר שנפתחו. כאשר אורזים את המוצר עם מכונות אריזה בשרינק, המכונה חכמה די כדי לארוז את המוצר באופן כזה שלאחר פתיחתו, לא יהיה ניתן להחזירו למצב הקודם. המשמעות היא שלא ניתן יהיה להחזיר מוצר שכבר נפתח ונעשה בו שימוש. באופן זה החברות לא מפסידות כספים, ומצד שני הלקוחות המבקשים לרכוש בושם לא מסתכנים ברכישת מוצר משומש.

ארזתם את המוצר? ועכשיו השקיות

כשם שלאריזות עצמן יש כוח במיתוג המוצר ובקידומו, דומה הדבר גם עם השקיות בהן נעשה שימוש בבתי העסק השונים. חוויית הקנייה נמדדת המון פעמים על סמך השקית איתה יוצאים הלקוחות מהחנויות. בעת שרוכשים בגד, בושם או גאדג'ט חדש, את החוויה משלימה השקית הממותגת של המותג.

את השקיות המודפסות לעסקים ניתן לייצר מחומרים שונים לרוב קרטון, נייר ובד. על השקיות תוכלו להדפיס חומרים שיווקיים שונים, וכך להפוך את השקית לפרסומת ניידת של ממש. את השקיות תוכלו לייצר בחפיפה מוחלטת לערכי המותג שלכם, כך שניתן יהיה לקשר את השקית למותג שאתם מקדמים. 

הדפסה על שקיות נייר